گرامیداشت روز درختکاری در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع‌طبیعی، مراسمی در روز سه‌شنبه 15 اسفندماه 1402 با حضور دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و جمعی از مسئولین، اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان در پردیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر میرزائی در این مراسم گفت: بحث روز دنیا بر اساس این است که ما لاجرم به یک تغییر الگویی در استفاده از انرژی نیاز داریم، باید انرژی فسیلی را کنار بگذاریم تا بیش‌ از این به طبیعت و زمین خدا آسیب نزنیم و به سمت استفاده از انرژی سبز برویم.

وی افزود: ما در دانشگاه فردوسی مشهد، به‌ عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور می‌خواهیم در مسیری گام برداریم که در حوزه‌ی فناوری و نوآوری و عینی‌کردن علوم در این طبیعت برگردیم و یک ارزش افزوده بسیار خوبی را برای کشورمان داشته باشیم.

 دکتر میرزائی ادامه داد: ان‌شاءالله که بتوانیم برای حفظ و نگه‌داری طبیعت خداوند تلاش کنیم و از راه دینی و علمی، نقش و رسالت اجتماعی خودمان را انجام دهیم.

در ادامه این مراسم، گروهی از کودکان مهدکودک دانشگاه به اجرای سرود پرداختند.

در پایان، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و سایر حاضرین به کاشت نهال در محدوده فضای سبز میدان نیکوکاری پردیس دانشگاه اقدام کردند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد: محمدجواد مهدی‌زاده

p1

p4

p5

p6

p3

p7

p8

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه