مراسم بزرگداشت روز کارمند و تقدیر از خدمات کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در راستای ارج نهادن به خدمات ارزنده کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد، مراسم بزرگداشت روز کارمند و سپاسگزاری از تلاش‌های ارزنده کارکنان دانشگاه همچنین تقدیر از خدمات کارکنان منتخب دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان دانشگاه و کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد در روز چهارشنبه 7 شهریورماه 1397 در تالار اجتماعات دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، دکتر انصاری معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن تبریک عید غدیر هفته دولت و روز کارمند، به نقش مؤثر کارکنان در شکوفایی دانشگاه فردوسی مشهد اشاره نمود و اظهار نمود کارکنان دانشگاه نقش پشتیبانی از آموزش و پژوهش در دانشگاه فردوسی مشهد را عهده‌دار هستند.

وی اظهار داشت: همه کارکنان و خانواده ایشان بدانند کارمندی در دانشگاه فردوسی مشهد بزرگ‌ترین قطب علمی شرق کشور و دانشگاه دومین کلان‌شهر کشور و در جوار امام رضا (ع) افتخار بزرگی است و افزود: هیئت‌رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد قدردان شما کارکنان است که با دلسوزی  وظایف خود را انجام می‌دهید.

معاون اداری و مالی دانشگاه در ادامه به برخی  از اقدامات رفاهی این معاونت اشاره کرد و افزود: تبدیل وضعیت 98 نیروی قراردادی به پیمانی، افتتاح مرکز آموزشی رفاهی شماره دو در پردیس دانشگاه، افتتاح مرکز آموزشی رفاهی در شمال کشور، بیمه تکمیلی دانشگاهیان، ارائه وام‌های کم‌بهره به کارکنان دانشگاه.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین صالحی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سخنانی ضمن تبریک عید غدیر و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی و باهنر، روز کارمند را به کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد تبریک گفت و اظهار داشت: فرهنگ اخلاص، صبر و بردباری، استقامت، ارزش خدمت‌رسانی به مردم که از اوصاف حضرت علی (ع) است باید الگو برای کارکنان ما باشد.

وی ضمن تحلیل جایگاه و منزلت حضرت علی (ع) و فرهنگ علوی به کارکنان دانشگاه تأکید نمود با تکیه به این جایگاه،  وظایف خود را در خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان انجام دهند.

مهندس ساقی مدیر کارگزینی و رفاه دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این مراسم روند انتخاب کارمند منتخب را برای حاضران تشریح نمود.

 سپس با حضور مسئولان دانشگاه از کارکنان منتخب دانشگاه فردوسی مشهد با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است در مراسم بزرگداشت روز کارمند و تقدیر از خدمات کارکنان دانشگاه از سه نفر پیشنهاد دهنده برتر نظام پیشنهادات دانشگاه و برندگان مسابقه کتبی روز کارمند نیز تقدیر شد.

.

برای مشاهده اسامی کارکنان منتخب دانشگاه روی لینک زیر کلیک کنید

montakhab97

.

روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد ضمن تبریک به کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد عکس های بیشتری از این مراسم را در سایت درج نموده است که برای مشاهده  به لینک های پایین عکسها مراجعه کنید

840401

840402

840403

840404

840405

.

عکس های مراسم بزرگداشت روز کارمند – کلیک کنید

تقدیر از کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد - سری اول – کلیک کنید

تقدیر از کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد - سری دوم – کلیک کنید

تقدیر از پیشنهاددهنده برتر نظام پیشنهادات و برندگان مسابقه روز کارمند – کلیک کنید

.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه