نشست مسئولان بانک رفاه با سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

نشست مسئولان بانک رفاه با سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد روز چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۲ در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر میرزائی، سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد، در این نشست که به منظور توسعه همکاری های دو جانبه دانشگاه فردوسی مشهد و بانک رفاه برگزار گردید، اظهار نمود: ظرفیت های علمی دانشگاه در خدمت خدمات مالی به مردم خواهد بود.

دکتر خانلری، عضو هیأت مدیره بانک رفاه کشور، ضمن تبریک انتصاب دکتر میرزائی به عنوان سرپرست دانشگاه، از توسعه همکاری و افزایش تعاملات بانک رفاه با دانشگاه فردوسی مشهد ابزار خرسندی کرد و گفت: امیدوارم که این جلسه آغاز همکاری های بیشتر دانشگاه با بانک رفاه باشد.

در این جلسه شکوه مقامی رئیس حوزه اعتبارات بانک رفاه استان خراسان رضوی، هاشمی مدیریت امور شعب بانک رفاه استان، علمدار رئیس حوزه بازاریابی و فروش بانک رفاه، دشتی رئیس شعبه ارگ بانک رفاه مشهد، اقبالی معاون مدیر مالی دانشگاه و مشتاق رئیس اداره خزانه داری دانشگاه نیز حضور داشتند. حاضرین مسائل مورد نظر و رفع موانع همکاری بیشتر دانشگاه فردوسی مشهد با بانک رفاه را بررسی نمودند.

قابل ذکر است که به دلیل حضور مدیر مالی دانشگاه در اجلاس مدیران مالی برتر کشور که در شهر تهران در حال برگزاری می باشد، معاون مدیر مالی و رئیس اداره خزانه داری دانشگاه به نمایندگی از ایشان در جلسه شرکت نمودند.

p1

p2

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه