نشست سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد با رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی

ارسال شده در تاریخ :

روز شنبه 14 بهمن ماه 1402 دکتر محسن جهانگیری، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور در دفتر ریاست دانشگاه فردوسی مشهد با دکتر مسعود میرزائی شهرابی، سرپرست دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

دکتر میرزائی در این نشست ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: دانشگاه ها و حوزه های علمیه قوی در استان خراسان رضوی وجود دارند که ان شاءالله بتوانند خروجی خوبی برای استان و کشور داشته باشند.

وی همچنین خصوصیات دانشگاه مطلوب و تمدن ساز را بیان کرد و به معرفی ظرفیت ها و رشته های دانشگاه فردوسی مشهد و ضرورت همکاری این دانشگاه با دانشگاه علوم اسلامی رضوی پرداخت.

دکتر جهانگیری نیز ضمن تبریک ایام و انتصاب دکتر میرزائی به عنوان رئیس هیأت اندیشه ورز استانی گفت: دانشگاه رضوی تلفیقی از حوزه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد و اساتید آن باید در هر دو بُعد حوزوی و دانشگاهی تخصص داشته باشند.

وی در ادامه به معرفی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از جمله رشته های دانشگاه و تعداد اعضای هیأت علمی پرداخت و برای انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه فردوسی مشهد اعلام آمادگی کرد.

دکتر جهانگیری افزود: همکاری با پژوهشکده مطالعات اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد و پژوهشکده زیارت و گردشگری و ایجاد تفاهم نامه های کاربردی، از نیازهای آستان قدس رضوی به صورت ملی و بین المللی است.

p2

p1

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه