حضور سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه 1402 در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی حضور یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، دکتر میرزائی شهرابی در این برنامه اظهار کرد: همواره یکی از مرجع‌های مهم مردم عزیز ما جامعه دانشگاهی است.

 سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد با بیان اینکه بنا است طی ۲ سال آینده به یک برنامه تحولی در مجموعه دانشگاه بپردازیم، افزود: در دانشگاه فردوسی مشهد از اواخر آذرماه به طور جدی کار برای انتخابات شروع شد و ۶۳ فعالیت را در حوزه دانشکده‌ها، هیئت رئیسه، معاونت‌ها و ... دنبال کرده‌ایم.

 وی تصریح کرد: فضای دانشگاه فردوسی مشهد را از اوایل دی‌ماه در قالب سمعی و بصری برای شور و حال انتخابات آماده کرده‌ایم. بر این اساس با رؤسای دانشکده‌های ۱۳ گانه دانشگاه جلساتی داشتیم و در راستای علمی بودن انتخابات به بحث و تبادل نظر پرداختیم.

 دکتر میرزائی با اشاره به تدوین محتوا بر اساس وفاق ملی، غیرت دینی و فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: این محتوا را در اختیار جامعه دانشگاهی گذاشته‌ایم تا در راستای جهاد تبیین مورد استفاده قرار بگیرد.

 سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد ادامه داد: در این ایام ۱۲ کرسی آزاد اندیشی و مناظره دانشجویی که بعضا داغ و چالشی بود، برگزار شد.

p1

p2

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه