تقدیر از هیأت اندیشه ورز اقتصاد شهری استان خراسان رضوی به عنوان هیأت اندیشه ورز برتر کشوری

ارسال شده در تاریخ :

نخستین همایش ملی گفتگوی نخبگان با شعار « خیزش علمی برای حل مسائل کشور» به همت بنیاد ملی نخبگان و وزارت کشور، با حضور دکتر روح‌ الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، احمد وحیدی وزیر کشور، دکتر سیدسلمان سید افقهی قائم مقام بنیاد و جمعی دیگر از مسئولان، استانداران و اعضای هیأت‌ های اندیشه‌ ورز از سراسر کشور، با همکاری خانه اندیشه‌ ورزان، روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ در تالار وزارت کشور برگزار شد.

 در این همایش، از هیأت اندیشه ورز اقتصاد شهری استان خراسان رضوی( وابسته به دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد) به عنوان هیأت اندیشه ورز برتر تقدیر به عمل آمد.

 در این مراسم، وزیر کشور مسئولیت مهم هیأت های اندیشه ورزی را کنکاش در عمق موضوع و یافتن راه حل دانست و بیان داشت آن چه در این زمینه مهم است، ایده های ناب و بکر است که می تواند ظرفیت ها را تجمیع کند و این موضوع، آغاز کننده یک تحول آفرینی بزرگ است.

شایان ذکر است دکتر هادی اسماعیل پور مقدم عضو هیأت علمی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان نماینده ی هیأت اندیشه ورز استان خراسان رضوی در این مراسم حضور داشته و تقدیرنامه را دریافت نمود.

p1

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه