برگزاری چهارمین دوره‌ی آموزشی کنشگری فرهنگی رسانه‌ای در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

چهارمین دوره «کنشگری فرهنگی - رسانه‌ای» با موضوع «از ایده‌پردازی تا جریان‌سازی» به همت دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و با حضور کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه‌های مناطق ۸ و۹ کشور، به ‌مدت سه روز، از 24 تا 26 بهمن ماه 1402 به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این رویداد کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی، در فضایی کارگاهی و تعاملی به همفکری و یادگیری مفاهیم مرتبط با کنشگری رسانه‌ای در محیط دانشگاهی پرداختند. خلاقیت و ایده‌پردازی، سیر تولید محتوا، آشنایی با رسانه و مخاطب و بازاریابی و بازاریابی محتوایی، از موضوعات کارگاه‌های این دوره بود.

 در پایان این دوره، کارشناسان به ارائه نهایی ایده خود پرداختند و از ایده برتر در حضور دکتر ذوالفقارزاده، مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تقدیر شد. همچنین برخی از کارشناسان دغدغه‌ها و مشکلات خود را با دکتر ذوالفقارزاده در میان گذاشتند. 

p5

p4

p1

p2

p3

p9

p10

p6

p7

p8

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه