برگزاری نشست سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد با مادران دانشجو

ارسال شده در تاریخ :

نشست سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد با مادران دانشجو همراه با فرزندان ایشان، روز پنجشنبه بیست و یکم دی‌ماه در محل سالن شورای سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد، در این نشست اظهار کرد: به دنبال تحول در دانشگاه فردوسی هستیم و این نگاه تحولی ما در امور فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فناوری خواهد بود.

وی ادامه داد: کارهای تحول‌گرایانه یعنی با نگاه متفاوت و تفکر قوی به دنبال عملیاتی کردن مواردی باشیم که دیگران می‌گویند و برای این کار هدف‌گذاری‌های ویژه‌ای انجام داده‌ایم.

سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد گفت: تنها خواهشی که از شما دارم، این است که مواردی را مطرح کنید که در اختیار بنده باشد و از لحاظ قانونی بتوانم کاری انجام دهم. یعنی قانون‌گذار چنین اختیاری را به من داده باشد.

وی افزود: مسئولیت خانه و خانوادۀ زنان به این معنی نیست که مسئولیت اجتماعی و سیاسی را از روی دوش آن‌ها برداریم. این مسئولیت‌ها هم باید با دقت جلو بروند.

دکتر میرزائی گفت: ما با قدرت پیگیر امور مربوط به مادران دانشجو هستیم. احترام و نگاهی که مدیریت کلان دانشگاه به شما دارد، باید باعث شود که دختران مجرد هم انگیزه بگیرند تا مثل شما عهده‌دار یک زندگی شوند.

وی خاطرنشان کرد: آمده‌ایم که کار تحولی انجام دهیم و برای انجام این کار نیاز به مشورت با نیروهای خبره‌ای مثل شما داریم. لحظه‌ای کم نمی‌گذاریم و عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

شایان ذکر است که در این جلسه ضمن گفت‌وگوی مادران دانشجو با سرپرست دانشگاه، مادران دانشجو دغدغه‌های خود را در خصوص مشکلات مربوط به امکانات آموزشی و رفاهی دانشگاه و چالش‌های ادامۀ تحصیل هم‌زمان با فرزندداری مطرح کردند.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشگاه فردوسی مشهد: یگانه تقی‌زاده

p1

p2

p3

p4

p5

p6

p7

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه