برگزاری مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت نشر و کتابخانه مرکزی

ارسال شده در تاریخ :

مراسم تکریم دکتر بهروز مهرام و معارفه دکتر مهدی کرمانی به عنوان سرپرست مدیریت نشر و کتابخانه مرکزی، روز سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه 1403 با حضور دکتر ضیائی، سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، دکتر رضوی، معاون پژوهش و فناوری و جمعی از مدیران و کارشناسان در کتابخانه مرکزی برگزار شد.

در این مراسم دکتر مهرام به ارائه گزارش عملکرد و بیان برخی چالش‌ها و مسائل مرتبط با بودجه، منابع انسانی و سایر مسائل مدیریت نشر و کتابخانه مرکزی پرداخت و ابراز امیدواری کرد با پیگیری‌های تیم مدیریتی جدید دانشگاه، این مسائل حل شود.

سپس دکتر کرمانی ضمن تشکر از زحمات دکتر مهرام گفت: تحقق مأموریت‌های مذکور در حکم مسئولیت بنده، مستلزم حمایت‌های استثنائی و منابع لازم از سوی مدیریت دانشگاه است.

وی افزود: کتابخانه، آزمایشگاه علوم انسانی است. جامعه ما به علم در انسان‌سازی نیاز دارد و تحول در علوم انسانی در جهت علم دینی و بومی است که محور و قلب اصلی آن، کتابخانه و نشر دانشگاه است.

دکتر کرمانی در ادامه به بیان شرح مهمترین برنامه‌ها و اهداف خود از جمله پروژه نرم‌افزاری علم برای همه، گسترش چاپ آثار علمی متناسب با مخاطبان عام جامعه، پروژه تأسیس قرائت‌خانه دانشگاه جهت فعالیت محققین، استقرار مرکز خدمات فنی و مشاوره نشریات و ایجاد بسترهای مناسب جهت دسترسی محققان به منابع لاتین پرداخت.

دکتر رضوی ضمن تشکر از زحمات و مسئولیت‌پذیری دکتر مهرام و آرزوی موفقیت برای دکتر کرمانی گفت: ما به حل مشکلاتی که در این جلسه مطرح شد امیدواریم و برای حل این مسائل، از جمله مسائلی که درباره نسخ خطی و نمایشگاه فروش کتاب مطرح شد، تلاش خواهیم کرد که به زودی حل شود.

در پایان مراسم با اهدای لوح از زحمات مدیر پیشین نشر و کتابخانه مرکزی تقدیر به عمل آمد و حکم انتصاب به دکتر کرمانی تقدیم شد.

عکاس: مرضیه کارگر
p1

p2

p3

p4

p5

p6

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه