بازدید جمعی از مدیران معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه از گروه صنعتی مپنا

ارسال شده در تاریخ :

روز سه شنبه 17 بهمن‌ماه 1402، دکتر پناهی، مدیر ارتباط با صنعت و جامعه، دکتر یوسف ثانی، مدیر نوآوری و مالکیت فکری و همچنین تعدادی از اعضای هیئت علمی و کارشناسان دانشگاه، از بخش‌های مختلف گروه صنعتی مپنا بازدید کردند.

در این بازدید پس از ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه فردوسی مشهد توسط تیم معاونت پژوهشی، در جلسات کارشناسی، زمینه های مختلف همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری طرفین بررسی شد.

دکتر اولیا، مدیرعامل و دکتر حقی فام، معاون پژوهش و فناوری گروه مپنا با ابراز خرسندی از همکاری با دانشگاه فردوسی مشهد اعلام آمادگی کردند به زودی رویدادی توسط شرکت مپنا جهت ارائه نیازهای فناورانه این شرکت در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای نیز بین دانشگاه فردوسی مشهد و شرکت مهندسی و ساخت موتور و تجهیزات هوایی ایرانیان، که از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مپنا بوده و پشتیبانی فناوری‌های مرتبط با موتور در صنعت هواپیمایی کشور را بر عهده دارد، امضا و مبادله شد.

ایجاد و راه‌اندازی مرکز نوآوری تخصصی موتور، پشتیبانی از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دکتری و ارجاع مسائل فناورانه مپناموتور به دانشگاه فردوسی مشهد و نیز حمایت از برگزاری دوره‌های کارآموزی بلندمدت و کوتاه مدت دانشجویان برخی از مفاد این تفاهم‌نامه بود.

p1

p2

p3

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه