انتصاب دکتر مقصود امین خندقی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی دکتر مقصود امین خندقی را به عنوان «سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه» منصوب کرد.

متن انتصاب دکتر امین خندقی به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر مقصود‌ امین‌خندقی

عضو محترم هیأت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی

سلام علیکم؛

دانشگاه فردوسی مشهد که مفتخر است در سایه‌سار عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) ریشه دوانده و قد کشیده است، بیش از هفتاد سال مهد مجاهدت علمی و سکوی پیشرفت دانش و فناوری بوده و با همت دانشمندان جوان و نخبگان پرتوان در آستانه تحولی مهم است تا در دوره گام دوم انقلاب، الگوی دانشگاه تمدن‌ساز ایرانی-اسلامی باشد.

بر این اساس و نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، بعنوان «سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه» منصوب می‌شوید. انتظار می‎رود در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی و‌ با همکاری پیوسته سایر معاونت‌ها و مدیریت‌های دانشگاه، ماموریت‎های این حوزه را محقق سازید که مهم‌ترین آنها بدین شرح است:

۱. تحلیل وضعیت آموزشی کلان دانشگاه و متناسب‎سازی برنامه درسی رشته‎های مختلف تحصیلی با استانداردهای علمی روزآمد و در جهت تامین نیازهای جامعه بر اساس آمایش آموزش عالی کشور

۲. فراهم کردن بستر مشارکت فعال دانشجویان، کارشناسان و اعضای محترم هیات علمی در فرایند تصمیم‎گیری‎های آموزشی دانشگاه

۳. برنامه‎ریزی جهت اشاعه موازین اخلاقی و توسعه توانمندی‎های حرفه‎ای اعضای محترم هیات علمی و کارشناسان محترم حوزه آموزشی دانشگاه

۴. برنامه‎ریزی برای توسعه همکاری‎های بین المللی در دوره‎های آموزشی رسمی و غیررسمی دانشگاه

۵. تمهید بکارگیری موثر فناوری‎های نو و ابزارهای نوین آموزشی در فرایندهای یاددهی-یادگیری

۶. نظارت مستمر و هدفمند بر همه فعالیت های آموزشی دانشگاه

امید است حوزه معاونت آموزشی دانشگاه با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت، در جهت اهداف مشخص شده حرکت کند. از درگاه خداوند متعال، توفیق شما و کلیه همکاران محترم را در انجام امور محوله خواستارم. 

 

 مهم ترین سوابق مدیریتی دکتر امین خندقی:

- مدیر گروه آموزشی علوم تربیتی

- مدیر گروه آموزشی مطالعات برنامه درسی و آموزش

- مدیر برنامه ریزی و توسعه آموزش دانشگاه

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه