انتصاب دکتر محمدعلی وطن دوست به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی، دکتر محمدعلی وطن دوست را به عنوان «سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه» منصوب کرد.

متن انتصاب دکتر محمدعلی وطن دوست به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدعلی وطن دوست حقیقی مرند

عضو محترم هیات علمی گروه آموزشی فلسفه و حکمت اسلامی

 سلام علیکم؛

دانشگاه فردوسی مشهد که مفتخر است در سایه‌سار عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) ریشه دوانده و قد کشیده است، بیش از هفتاد سال مهد مجاهدت علمی و سکوی پیشرفت اندیشه‌محور دانش و فن‌آوری بوده و با همت دانشمندان جوان و نخبگان پرتوان در آستانه تحولی مهم است تا در دوران گام دوم انقلاب، الگوی دانشگاه تمدن‌ساز ایرانی-اسلامی باشد.

بر این اساس و نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، بعنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت دانشجویی» دانشگاه منصوب می‌شوید. به جد انتظار می‎رود در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی، ماموریت‎های این دو حوزه را محقق سازید که مهم‌ترین آنها بدین شرح است:

۱. تحلیل وضعیت فرهنگی و اجتماعی موجود در دانشگاه و برنامه‌ریزی برای ارتقاء آن از طریق روش‌های نوآورانه و با مشارکت همه واحد‌های دانشگاه

۲. ارائه خدمات و نظارت مستمر بر فعالیت‌های دانشجویی در حوزه‌های رفاه و سلامت، مشاوره و تربیت بدنی با رویکرد حفظ کرامت انسانی و تلاش برای افزایش کیفیت و تنوع خدمات

۳. ساماندهی فعالیت‌های داوطلبانه و فوق‌برنامه در جهت تحقق اهداف اسناد بالادستی

۴. طراحی و اجرای الگویی مناسب برای افزایش مسئولیت‌پذیری دانشجویان و مشارکت ایشان در مدیریت دانشگاه

۵. همکاری و هم‌افزایی با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت آموزشی در راستای تحول دروس معارف و تحول در علوم انسانی

امید است دو حوزه فرهنگی-اجتماعی و دانشجویی دانشگاه با به کار گرفتن تمام توان و ظرفیت، در جهت اهداف مشخص شده حرکت کند. از درگاه خداوند متعال، توفیق شما و کلیه همکاران محترم را در انجام امور محوله خواستارم.

مهم ترین سوابق مدیریتی دکتر وطن دوست:

- مدیر فعالیت‌های فرهنگی و داوطلبانه دانشگاه

- رئیس گروه مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه