انتصاب دکتر حامد کامل‌نیا به عنوان نماینده ویژه رئیس دانشگاه در پروژه پردیس زندگی

ارسال شده در تاریخ :

بر اساس حکم دکتر میرزائی شهرابی سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر حامد کامل‌نیا عضو هیئت علمی دانشکده معماری و شهرسازی، به عنوان نماینده ویژه رئیس دانشگاه در پروژه پردیس زندگی منصوب شد.

در این حکم آمده است:

سلام علیکم؛

 زمینه‌سازی برای کیفیت بخشی به زندگی دانشجویان متأهل در دوران تحصیل می‌تواند یکی از بهترین پیش‌ران‌ها برای تحقق سیاست‌های جمعیتی نظام جمهوری اسلامی ایران و هدف کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه توسعه مرزهای دانش و تربیت نیروی متخصص، متعهد و انقلابی باشد. بر این اساس دانشگاه فردوسی مشهد (دانشگاه تمدن‌ساز) در راستای عمل به رسالت‌های اجتماعی خود ذیل دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، عزم جدی برای تأمین مجتمع مسکونی دانشجویان متأهل این دانشگاه را دارد و تحقق این مهم نیازمند بسیج ظرفیت‌های مادی و معنوی درون و بیرون دانشگاه است. لذا نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جناب‌عالی در حوزه معماری و شهرسازی، جناب‌عالی را به عنوان نماینده ویژه رئیس دانشگاه در پروژه "پردیس زندگی" (مجتمع مسکونی دانشجویان متأهل دانشگاه فردوسی مشهد) منصوب می‌نمایم. 
به جد انتظار دارم که در راستای تحقق این طرح، با استفاده از کلیه ظرفیت‌های متخصصین داخل و خارج از دانشگاه و با حمایت ویژه دولت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن همکاری وثیق با معاونت توسعه و برنامه‌ریزی دانشگاه، همت مضاعف نموده و با استفاده از الگوها و روش‌های نوین ساخت مسکن با کیفیت برای دانشجویان منطبق بر اهداف طرح جامع دانشگاه، این مأموریت را به ثمر برسانید. 

از درگاه خداوند متعال، توفیق شما و کلیه همکاران محترم را در انجام این طرح فاخر خواستارم.

مسعود میرزائی شهرابی

سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه