انتصاب دکتر امیررضا مسعودی به عنوان سرپرست مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه

ارسال شده در تاریخ :

دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی، دکتر امیررضا مسعودی عضو هیئت علمی گروه آموزشی مهندسی عمران را به عنوان «سرپرست مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه» منصوب کرد.

متن انتصاب دکتر مسعودی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

با سلام و احترام؛

دانشگاه فردوسی مشهد که مفتخر است در سایه‌سار عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) ریشه دوانده و قد کشیده است، بیش از هفتاد سال مهد مجاهدت علمی و سکوی پیشرفت دانش و فناوری بوده و با همت دانشمندان و نخبگان پرتوان در آستانه تحولی مهم است تا در گام دوم انقلاب، الگوی دانشگاه تمدن‌ساز اسلامی-ایرانی باشد. بر این اساس و نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به‌ عنوان «سرپرست مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه» منصوب می‌شوید. امید است در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی، با اتکال به خداوند متعال و در پرتو الطاف حضرت رضا (ع) و‌ با همکاری سایر واحدهای دانشگاه، مأموریت‎های این حوزه را محقق سازید که مهمترین آن‌ها بدین شرح است:

-برنامه‌ریزی تامین کالا و خرید خدمات و نظارت بر حسن اجرای آن

-برنامه‌ریزی توسعه، نگهداری و تعمیرات ابنیه، تجهیزات و تأسیسات دانشگاه

-مدیریت ترافیک و حمل و نقل در سطح دانشگاه

-برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت بر اقدامات تحقق دانشگاه سبز

-مدیریت و بهینه‌سازی مصرف انرژی

از درگاه خداوند متعال، توفیق شما و کلیه همکاران محترم را در انجام امور محوله خواستارم و امیدوارم با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی حضرتعالی و همکاران، مدیریت منابع فیزیکی دانشگاه در ایفای نقش خود در مسیر تحقق دانشگاه اسلامی سربلند باشد.

مسعود میرزائی شهرابی

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه