آئین ورود دانشجویان ورودی سال ۹۹ به صورت آنلاین برگزار می شود

ارسال شده در تاریخ :

گردهمایی آنلاین دانشجویان ورودی سال ۹۹ با عنوان "آیین ورود" در کلیه مقاطع تحصیلی با حضور هیأت رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد، رؤسا و معاونان دانشکده‌ها و دبیران تشکل های دانشجویی این دانشگاه روز شنبه 24 آبان ماه در تالار رودکی مجتمع کانون های فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

 

این مراسم رسمی از ساعت9:30  تا 11 صبح به صورت آنلاین از طریق سامانه های مجازی و اینستاگرام دانشگاه برای دانشجویان نوورود به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

این گردهمایی همه ساله با حضور پرشور دانشجویان طی دو روز متوالی با برنامه های متنوع علمی و فرهنگی از جمله نمایشگاه بزرگ مهر و مسابقات فرهنگی ویژه نودانشجویان برگزار می شود که متاسفانه در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کووید -19 و غیر حضوری بودن فرایند های آموزشی دانشجویان این مراسم با تصمیم شورای سلامت دانشگاه و ستاد پذیرش دانشجویان ورودی جدید به صورت مجازی و از طریق سامانه های مجازی و صفحات اختصاصی دانشگاه در شبکه های اجتماعی برگزار می شود.

 

شایان ذکر است در آیین ورود نودانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین حسینی مطلق رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت و در ادامه ضمن آشنایی و معارفه رؤسای دانشکده ها و همچنین دبیران تشکل های دانشجویی فعال در حوزه های علمی، فرهنگی و اجتماعی با نو دانشجویان برنامه های فرهنگی متنوع و برگزاری مسابقات آنلاین برنامه ریزی شده است.

 

گفتنی است این مراسم به صورت زنده از سامانه وبینار دانشگاه به نشانی: https://vroom.um.ac.ir/farhangi

 

و صفحات اختصاصی روابط عمومی دانشگاه، مدیریت فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه و باشگاه خبرنگاران دانشجو در اینستاگرام پخش خواهد شد.

 

صفحه رسمی دانشگاه فردوسی مشهد در اینستاگرام

 

صفحه اختصاصی مدیریت فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه در اینستاگرام:

 

صفحه اختصاصی باشگاه خبرنگاران دانشجو در اینستاگرام

99082002

 


    

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه