کسب مقام قهرمانی پرتاب وزنه در مسابقات دو و میدانی قهرمانی بانوان کشور توسط بانویی از دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان بانوان ایران با معرفی برترین‌ها به پایان رسید و خانم دکتر نسرین کیوانفر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه وعضو کمیته بانوان دانشگاه فردوسی مشهد در رشته پرتاب وزنه در رده سنی خود توانست مدال طلای این مسابقات را کسب نماید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد و به نقل از سایت فدراسیون دو و میدانی کشور، دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان ایران در بخش بانوان با حضور بیش از 300 ورزشکار از استان‌های سراسر کشور در رده‌های سنی مختلف در روز پنجشنبه 12 مهرماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و در عصر همان روز با معرفی برترین‌ها خاتمه یافت که خانم دکتر کیوانفر موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.

برابر آیین‌نامه برگزاری مسابقات دوومیدانی پیشکسوتان، این رقابت‌ها در رده‌های سنی 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال، 50 تا 54 سال، 55 تا 59 سال، 60 تا 64 سال، 65 تا 69 سال و 70 تا 74 سال برگزار و به برترین‌های مواد 5000 متر پیاده‌روی، 5000 متر، 400 متر، 100 متر، 1500 متر، 800 متر، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک، پرش طول و پرش ارتفاع حکم و مدال اهدا شد.

لازم به ذکر است ایشان تحت راهنمایی و مربیگری خانم فاطمه عزیزی، که از مربیان تیم ملی دوومیدانی کشور و دارای مدال آسیایی است و هم اکنون از مدرسین مدعو دانشگاه فردوسی مشهد می باشد، تمرین می نماید.

روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، کسب این موفقیت را به جامعه بانوان دانشگاه فردوسی مشهد بویژه بانوان پیشکسوت ورزشکار، تبریک می گوید.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه