هشدار در خصوص عضوگیری سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی

ارسال شده در تاریخ :


اخیرا در فضای مجازی به ویژه تبلیغات برخی کانال های تلگرامی، مرورگرها و فیلترشکن ها، تبلیغاتی دیده می شود که به نظر می رسد هدف از آن کسب اطلاعات و جاسوسی از ایران است.

در متن این گونه آگهی ها مواردی چون «نیاز به کارمندان اطلاعاتی است» یا «عضوگیری مرکز مشاوره و تحقیقات اطلاعاتی و امنیتی/سایبری بین المللی» و مواردی از این دست برای سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در فضای مجازی عضو گیری می نمایند.
در ذیل این گونه آگهی ها معمولا توضیحاتی در خصوص شرایط همکاری ارائه شده و از افراد متقاضی خواسته شده که مشخصات خود را در فرمی که در زیر آگهی تعبیه شده وارد کنند. جالب اینکه در بنر اولیه و آگهی اصلی پرچم رژیم صهیونیستی به طور واضح کار شده است.

انتشار گسترده این آگهی در صفحات اینترنتی مخاطبان ایرانی در شرایطی است که در ماههای اخیر گزارش های متعددی درباره تشدید جاسوسی های رژیم صهیونیستی از ایران منتشر شده است.

«شیرا روبین» خبرنگار حوزه رژیم صهیونیستی روزنامه واشنگتن پست که در تل‌آویو مستقر است، اخیرا در یادداشتی  به ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند برجسته حوزه دفاعی و هسته‌ای ایران اشاره می‌کند و می‌نویسد: در عرصه واقعی حیات، جزئیات عملیات‌های منسوب به اسرائیل کاملا عیان مطرح می‌شود موضوعی که قبلا هرگز سابقه نداشت.

وی در ادامه می نویسد: موساد به جذب نیروها نیاز دارد. با توجه به توسعه سریع فناوری نظامی، موساد با حجم شدیدی از جا به جایی نیروها مواجه است که تاکنون هرگز شاهدش نبوده است. موساد برای پر کردن مناصب به شدت نیازمند نیروهایی با تبحر بالاست تا در جهان کنونی در صحنه سایبری پیکار کنند.

 

 

482747_2288795856_600_279

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه