نشست مسئولان بانک تجارت با رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

نشست مسئولان بانک تجارت با رئیس دانشگاه فردوسی مشهد روز سه شنبه 16 مرداد 1397 در دفتر ریاست دانشگاه  برگزار شد.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در این نشست که به منظور توسعه همکاری های دو جانبه دانشگاه فردوسی مشهد و بانک تجارت برگزار گردید اظهار نمود:  همکاری دانشگاه با بانک تجارت بر پایه سود مالی کوتاه مدت نیست و طرفین به منافع مشترک بلند مدت خود می اندیشند.

فلاح مدیرشعب استان خراسان رضوی  بانک تجارت نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه اظهار داشت: ما هر چه داریم از همکاری با دانشگاه نصیب ما می شود و در این همکاری ها به منافع مالی و سوددهی نگاه نمی کنیم و نگاه ما سرمایه گذاری فردا می باشد.

در این جلسه که دکتر انصاری معاون اداری و مالی،  دکتر لاری مدیر مالی، دکتر کیوانفر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد و فلاح مدیرشعب استان خراسان رضوی  بانک تجارت ، سلوکی معاون بازاریابی منطقه ای بانک و نیشابوری مسئول بانک تجارت شعبه پردیس دانشگاه حضور داشتند ، حاضرین مسائل مورد نظر و رفع موانع همکاری بیشتر دانشگاه فردوسی مشهد با بانک تجارت  را بررسی نمودند.

در پایان مسئولان بانک تجارت ضمن تشکر از برگزاری این نشست اظهار امیدواری کردند که این جلسه آغازهمکاری های بیشتر دانشگاه با بانک تجارت باشد.

840336

840337

840335

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه