مراسم دیدار اولین روز کاری سال 1397 در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

روز سه شنبه 14 فروردین 1397 طی مراسمی همکاران دانشگاه فردوسی مشهد در محل سازمان مرکزی سال نو را به یکدیگر تبریک گفتند.

در این مراسم که با حضور کارکنان و مدیران دانشگاه مقابل سازمان مرکزی دانشگاه برگزارشد، دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن تبریک سال نو مراتب تاثر خود را نسبت به از دست دادن تعدادی از همکاران و اعضاء هیات علمی دانشگاه در سال 1396 را ابراز نموده و اظهار امیدواری کرد در سال جدید اتفاقات خوبی برای دانشگاه رقم بخورد. دکتر کافی در سخنان خود با اشاره به جایگاه علمی و موقعیت اجرائی دانشگاه در سطح کشور و استان و همچنین موفقیت های دانشگاه در عرصه های اجرائی، برنامه ریزی تاکید کرد این موفقیت ها در سال پیش رو نیز ادامه پیدا کند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد تکریم اعضاء خانواده دانشگاه فردوسی مشهد را سرلوحه برنامه های آتی خود برشمرده و توانمندسازی نیروی انسانی را از جمله برنامه های مهم برشمرد. دکتر کافی در سخنان خود از همکاران دانشگاه خواست تا دانشگاه فردوسی مشهد را همانند خانه دوم خود دانسته و آنچنان که در حفظ و نگهداری خانه و اموال خود کوشا هستند، درباره دانشگاه نیز مصمم باشند.

وی تاثیرگذاری دانشگاه در جامعه را از برنامه های سال جاری برشمرد و گفت: انتظار می رود همکاران خصوصا اعضاء هیات علمی در جهت تعامل با دانشگاه ها و سازمانهای بیرونی کوشا باشند. در پایان دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از مجموع همکارانی که در طی تعطیلات نوروزی در جهت رفاه و امور دانشگاه و دانشگاهیان همکاری نموده اند تشکر و سپاسگزاری نموده و از خداوند بزرگ برای تک تک اعضاء دانشگاه شادی و بهروزی را خواستار شد.

حجه الاسلام صالحی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز ضمن تبریک سال جدید مصادف بودن آن با ماه رجب را مبارک دانست. حجه الاسلام صالحی با اشاره به نامگذاری سال 1397 به سال حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد هرچند دانشگاه به طور مستقیم در طول کالا نقش ندارد اما قطعا در آن نقش موثری دارد. وی تربیت نیروی انسانی متخصص و تولیدات علمی را ازجمله تولیدات دانشگاه دانسته و تاکید کرد امروز دانشگاه از نظر تولیدات علمی در حد قابل قبولی رسیده است و ازین پس می بایست تلاش در جهت استفاده از علم برای حل مشکلات جامعه باشد. وی خاطر نشان کرد ارتباط با جامعه و نهادهای اجرایی از مهمترین مسئولیت ها و رسالت های پیش روی دانشگاه است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم پس از خیر مقدم و سخنان کوتاه خانم دکتر کیوانفر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، از همکاران پذیرائی به عمل آمد.

820001

820010

820004

820006

820002

820003

820005

820007

820009

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه