دعوت به شرکت در مراسم باشکوه روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی

ارسال شده در تاریخ :

ferdowsi.97_2_min

مراسم باشکوه روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، 25 اردیبهشت ماه، در محل آرامگاه حکیم توس در سطح ملی برگزار می شود در این برنامه که با حضور چهره های شاخص فرهنگی است، ضمن گرامیداشت این روز ملی، برنامه های نقّالی، شاهنامه خوانی، موسیقی حماسی و سنتی نیز برگزار می گردد.

در این راستا، روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در نظر دارد جهت سهولت جابجایی امکان رفت و آمد را برای دانشگاهیان گرامی (اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی به همراه خانواده‌های محترم و دانشجویان عزیز)، فراهم آورد؛ تا ضمن احترام به هوای پاک و جلوگیری از تردد خودروهای بیشتر، موجبات آسایش همکاران محترم و خانواده‌های گرامی ایشان را برای شرکت در برنامه روز پاسداشت زبان فارسی ایجاد نماید. از آنجایی که این امر با همکاری معاونت فاد و معاونت اداری مالی (مدیریت پشتیبانی) انجام می شود و یک دعوت عمومی برای همه دانشگاهیان است.

خواهشمند است در صورت تمایل به شرکت در این برنامه و استفاده از وسیله نقلیه دانشگاه، با اطلاع دادن حضورتان، ما را در تهیه بهینه تعداد وسیله نقلیه یاری نمایید. بدیهی است مراسم داخل آرامگاه، عمومی بوده و به مدیریت اداره کل میراث فرهنگی می باشد.

زمان حرکت اتوبوسها: سه شنبه 25 اردیبهشت ماه 1397 ساعت 17

زمان بازگشت: ساعت 20

تلفن تماس برای ثبت نام اعضاء هیات علمی و غیر هیات علمی :2432

مبدا حرکت و بازگشت همکاران هیات علمی و غیرهیات علمی: میدان علوم

تلفن تماس برای ثبت نام دانشجویان : 38806479 ویا با مراجعه به مجمتع کانون های فرهنگی اتاق 15

مبدا حرکت و بازگشت دانشجویان: مقابل مسجد امام رضا (ع)

روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه