بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد پیرامون وقایع و حوادث اخیر

ارسال شده در تاریخ :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بسمه تعالی


"بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد پیرامون وقایع وحوادث اخیر"


مقام معظم رهبری : " این حوادث طراحی امریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله روهای آنها است، مشکل آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث قوی ظاهر شد و در آینده نیز هر جا لازم باشد شجاعانه وارد خواهد شد. "

در شرائطی که پیشرفت های خیره کننده جمهوری اسلامی ایران،امید دشمنان در مقابله مستقیم با ما را به یاس تبدیل کرده است، دشمنان غربی و صهیونیستی، با کمک ایادی داخلی مزدور و غرب زده خود، جنگی ترکیبی را علیه کشور عزیزمان آغاز کرده است. تحریم اقتصادی، القاء ناامیدی، سیاه نمائی و بزرگ جلوه دادن مشکلات، کوچک نشان دادن پیشرفت های بزرگ، سم پاشی و دروغ پردازی های فراوان در  شبکه های اجتماعی و دیگر فضاهای رسانه ای متعدد از جمله شگردهای آنان است.
ما استادان بسیجی با درک این واقعیت ها و بر اساس تحلیل و رهنمود های اخیر مقام معظم رهبری و اشاره به این موضوع که دشمن برای دانشگاه ها برنامه ریزی کرده است، ضمن محکومیت رفتارهای ساختار شکنانه و ایجاد اغتشاش و ناامنی، تحریک احساسات برخی از دانشجویان برای ایجاد اختلال در دانشگاه را سوء استفاده  دانسته و خواهان گفتگوی آزاد، علمی، عقلانی و منطقی به دور از هرگونه تشنج، ناسزاگوئی و رفتارهای احساسی هستیم و از همه دانشجویان و اساتید انقلابی که طی چند روز اخیر با حضور پرشمار خود در صحنه، توطئه های دشمن را خنثی نموده اند صمیمانه تشکر میکنیم.
کانون بسیج اساتید دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه