برگزاری نشست مشترک شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مشهد با رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

نشست مشترک مدیر و اعضای شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مشهد به منظور بسترسازی جهت همکاری های مشترک با دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر کافی رئیس دانشگاه و دکتر بهرامی معاون پژوهشی و برخی از اساتید دانشگاهی برگزار گردید.

دکتر محمد کافی در این دیدار هدف دانشگاه فردوسی مشهد را قرار گیری در بین 200 دانشگاه برتر در جهان در 5 سال اخیر عنوان کررد و افزود با تلاشها و مساعدت های صورت گرفته در معاونت های مختلف و پژوهشکده های مختلف دانشگاه سعی کرده ایم تا تراز دانشگاه را در سطح جهانی بالا ببریم و امیدواریم بتوانیم دانش آموختگانی تربیت کنیم که هر کدام موجبات افزایش فرهنگ و علم منطقه خود و کشور را فراهم نمایند. وی ادامه داد دانشگاه برتر باید دانشگاهی باشد که در جامعه تأثیرگذار باشد و حضور آن در جامعه مشخص باشد که این جز با همکاری با شرکت های دانش بنیان و مراکز پژوهشی و همچنین همکاری با صنعت میسر نخواهد شد.

دکتر کافی با اشاره به وجود پژوهشکده نفت و گاز دانشگاه فردوسی مشهد، همکاری با شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مشهد را مفید ارزیابی کرد و و اذعان داشت این نشست می تواند ضمینه ساز یک همکاری بومی باشد که ثمره و نتیجه آن اعتلای استان و کشور در عرصه های نفت و گاز خواهد بود.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به پتانسیل های موجود در دانشگاه فردوسی مشهد و پژوهشکده نفت و گاز این دانشگاه همکاری دانشگاه را با شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد مشهد موجب حل مشکلات مختلف در صنعت نفت و گاز دانست و ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها بتواند در حوزه اشتغال زایی مفید واقع شود.

ارسال کننده خبر : الهی نژاد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه