افتتاح دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی فرهنگ ملل در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی فرهنگ ملل با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه فردوسی مشهد افتتاح شد.

در این مراسم  که با حضور دکتر طاهری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، خانم دکتر زینب موذن زاده توضیح کوتاهی در مورد جایگاه دانشگاه فردوسی مشهد و اداره دانشجویان بین المللی دانشگاه ارائه نمود و در ادامه جشنواره و برنامه های جنبی آن معرفی شد.

سپس دکتر غفاری معاون فرهنگی وزارت ضمن تشکر ازبرگزاری این مراسم، اعلام نمودند با توجه به اهمیت این مراسم فرهنگی و اجتماعی که سبب نزدیکی و دوستی ملت ها می شود، این جشنواره از حمایت و پشتیبانی این معاونت برخوردار خواهد بود.

دکتر غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در گفتگویی با روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار نمود:

ابتکار دانشگاه فردوسی مشهد در برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگ ملل دانشجویان غیر ایرانی جای قدردانی فراوانی دارد، زیرا امروز ما آن چه که نیاز داریم گفت و گو، تعامل و وحدت و توجه به امکانات و منابع کشورها به ویژه کشورهای همسایه است.

وی تصریح کرد: جشنواره فرهنگ ملل در نوع خود یک رخداد بی نظیر است و امیدواریم با همکاری وزارتخانه ان را در سطح فراتری برگزار کنیم، زیرا اقدامی بسیار لازم و ضروری است.

معاون فرهنگی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور دانشجویان خارجی در جشنواره فرهنگ ملل باب گفت و گو و همگرایی را با آن ها توسعه دهیم که به نفع تمام کشورها است.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه