اعلام آمادگی مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری برای ایجاد شاخه در دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

محمدجواد دهقانی رئیس مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری سه‌شنبه 20 خرداد 1399 در نشستی مجازی با دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد پیرو تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی‌پژوهشی و فناوری که پیش از این به امضای دو طرف رسیده بود، در زمینه پیگیری و عملیاتی‌سازی بندهای تفاهم نامه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

وی تداوم چنین جلساتی را در سال جهش تولید ضروری دانست و گفت: فعالیت‌های علمی هدفمند و در سطح جهانی و نیز تبادل نظر درباره آن‌ها سبب می‌شود سازمان‌ها هرچه بیشتر از فعالیت‌های علمی یکدیگر بهره‌مند شوند و برای اعتلای کشور گام بردارند.

رئیس مرکز منطقه‌ای در ادامه به معرفی مرکز منطقه ای و خدمات علمی آن برای جامعه علمی کشور و منطقه پرداخت و گفت:  این مرکز با داشتن بیش از ۸ میلیون مدرک علمی در حوزه‌های موضوعی مختلف، در قالب کتاب، نشریه، مقاله و... به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی، خدمات علمی خود را در اختیار پژوهشگران قرار داده است.

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام بیان داشت: این خدمات به شکل‌های مختلفی نظیر تاسیس شاخه، تفاهم‌نامه‌های چاپ و انتشار، حمایت‌های مالی و معنوی از همایش‌های معتبر و... ارائه می شود.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه