اجتماع دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

ارسال شده در تاریخ :

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و عملیات وعده صادق با حضور اساتید، کارمندان و دانشجویان روز دوشنبه 27 فروردین‌ماه 1403 مقابل سازمان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم دکتر ایمانی مقدم، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه درباره‌ی پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی و مجاهدت غیورانه ایرانی به ایراد سخنرانی پرداخت.

در پایان، مهدی باغبان، مسئول قرارگاه فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، بیانیه‌ای در پی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم جعلی صهیونیستی را قرائت کرد.

متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد به شرح زیر است:

 

فَلَمَّا آسَفُونَا انْتَقَمْنَا مِنْهُمْ فَأَغْرَقْنَاهُمْ أَجْمَعِینَ

وقتی ما را به خشم آوردند، از آنها انتقام گرفتیم و همه‌شان را غرق کردیم. (سوره زخرف آیه ۵۵)

خداوند را شاکر و سپاسگزار رشادت و شجاعت فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایرانِ عزیزمان هستیم.

این‌بار نیز به تمام ظالمان و ستمگران عالم اثبات شد که واژه‌ی تسلیم در فرهنگ اسلامی ‌ایرانی ما جای ندارد؛ این پاسخ ویرانگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به صهیونیست‌ها به جهت بازدارندگی‌ بود و همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم خاک ما، شرف ماست و در دفاع از آن با هیچ رژیم یا گروهی تعارف نداشته و در برابر ظلم و تعدی سر فرود نمی‌آوریم.

بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد از این اقدام غیورانه و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر نموده و بی‌شک قدردان و حمایت‌کننده‌ی اقدامات فعلی و آتی آنان خواهد بود.

 در پایان ضمن حمایت قاطع از این اقدام غرورآفرین سپاه همیشه سرافراز اسلام، به دشمنان ایران اسلامی و در رأس آن‌ها آمریکای تروریست و رژیم غاصب کودک‌کش هشدار می‌دهیم در صورت تکرار اشتباه، پاسخی کوبنده‌تر و همه جانبه را از تمامی ملت‌های مسلمان دریافت خواهند کرد.

 ان‌شاءالله انتقام نهایی خون شهدای مقاومت به خصوص سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی با نابودی غده سرطانی صهیونیستی گرفته خواهد شد. سَنُصلی فی القُدس ان‌شاءالله

 

عکاس: مرضیه کارگر

p1

p2

p3

p4

p5

p6

p7

p8

p9

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه