دومین کارگاه آموزشی هماهنگی روابط عمومی دستگاه های استان
با موضوع نقش افکارسنجی در روابط عمومی ها با تاکید بر فناوری دیجیتال به میزبانی دانشگاه
فردوسی مشهد برگزار شد.
در این کارگاه که با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه
های استان تشکیل گردید، دکتر اکبری عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی
مشهد و مدیر واحد افکار سنجی روابط عمومی دانشگاه به بیان رویکرد جامعه محور
روابط عمومی ها در مقابل رویکرد سازمان محور و بیان جایگاه نظرسنجی و نظرسنجی الکترونیک در روابط عمومی پرداخت.
در قسمت دوم کارگاه نیز به
معرفی امکانات نرم افزاری سیستم شهتا (شبکه هوشمند تحقیقات اجتماعی) که در مرکز رشد علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد طراحی شده بود، در جهت سنجش و گردآوری افکار جامعه از طریق سرویسهای
اندروید و اینترنتی اشاره و کاربرد این امکانات در جامعه امروز را بیان نمود.
در
قسمت پایانی این کارگاه علمی به بحث و تبادل نظر در زمینه موضوع افکار سنجی و
چالشهای آن در روابط عمومی ها اختصاص یافت.
این کارگاه به مدت دو ساعت در سالن
شورای سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد و با حضور دکتر ابراهیمی مدیر دفتر ریاست
و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.