برگزاری افتتاحیه ششمین همایش بین‌المللی آموزش مهندسی ایران (IICEE) با حضور دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، مراسم افتتاحیه ششمین همایش بین المللی آموزش مهندسی ایران با حضور دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر رضا فرجی دانا رئیس انجمن آموزش مهندسی، دکتر حسین معماریان رئیس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی، دکتر پرویز جبه دار مارالانی چهره ماندگار مهندسی برق، دکتر محمد علا صادق وزیری استاد دانشگاه نیوجرسی آمریکا و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه در روز سه شنبه 28 آبان 1398 در تالار خوارزمی دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

دکتر محمد کافی ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و حاضرین در همایش موضوع انتقال مطلب به دانشجویان را یکی از اساسی ترین اقداماتی دانست که دانشگاه فردوسی مشهد توانسته پیشرفت خوبی در آن داشته باشد، و این موضوع نقش مهمی در حوزه آموزش به دانشجویان و به ویژه مهندسین ایفا کرده است.

وی در ادامه گفت: الگوی مفهومی آموزش به عنوان یک محور جهت بهبود کیفیت و روشن ساختن مسیری جهت ارتقا آموزش در دانشگاه فردوسی مشهد در حال اجرا می باشد.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان حسن ختام از اعضاء برگزار کننده، مهمانان و اساتیدی که در گردآوری این همایش نقش داشتند تشکر کرد.

در حاشیه این همایش از دکتر حسین معماریان، دکتر پرویز جبه دار مارالانی و مهندس محمد حسن پیوندی تقدیر شد و هدایایی توسط دکتر کافی به رسم یادبود به ایشان تقدیم گردید.

همچنین از سه کتاب "نگرشی تحلیلی بر صنعت پتروشیمی، یاددهی و یادگیری 50 راهکار برای بهبود کیفیت آموزش مهندسی و آسیب ناپذیر از رباط" رونمایی شد.

همایش بین‌المللی آموزش مهندسی ایران (IICEE) کنفرانسی است که هر دو سال یک‌بار با هدف ارائه نوآوری‌های پژوهشی درزمینه آموزش مهندسی برگزار می‌شود.

لازم به توضیح است این همایش با برگزاری شش میز گرد تخصصی در روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در دانشکده مهندسی دایر می باشد.

98082802

98082803

98082804

98082805

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه