بازدید رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و دانشجویان بین‌المللی این دانشگاه از مجموعه صنعتی چوب سنگ

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر کافی رئیس دانشگاه، دکتر پور رضا رئیس دانشکده مهندسی، دکتر زینب مؤذن‌زاده رئیس اداره دانشجویان بین‌المللی دانشگاه همچنین تعدادی از دانشجویان بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد از بیست ملیت گوناگون از مجموعه صنعتی چوب سنگ بازدید کردند.

در این بازدید که باهدف آشنایی دانشجویان بین‌المللی با توانمندی واحد‌های صنعتی ایران انجام شد مهندس بهبودی رئیس هیئت‌مدیره و مهندس رکنی مدیرعامل مجموعه چوب سنگ ضمن استقبال و عرض خوش‌آمد به بازدیدکنندگان به شرح تاریخچه مجموعه صنعتی چوب سنگ پرداختند و در ادامه بازدیدکنندگان از نزدیک با مراحل ساخت محصولات آشنا شدند.

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در پایان این بازدید، ضمن قدردانی از تلاش مدیران مجموعه چوب سنگ، تأکید نمود مدیران، اساتید دانشگاهی و صنعتگران باید تعاملی بیشتر با یکدیگر داشته باشند و از آمادگی دانشگاه فردوسی مشهد برای هرگونه کمک به صنعت خبر داد و پیشنهاد داد مدیران مجموعه چوب سنگ در بازدیدهای خود از نزدیک با پتانسیل‌ها و توانمندی دانشگاه فردوسی مشهد آشنا شوند.

خانم دکتر مؤذن‌زاده با اشاره به جایگاه بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد از فرصت پیش‌آمده برای آشنایی دانشجویان بین‌المللی از این مجموعه تشکر نمود.

در پایان این بازدید لوحی به یادمان توسط رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به مدیریت مجموعه صنعتی چوب سنگ اهدا شد.

لازم به ذکر است این بازدید با تلاش اداره دانشجویان بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد و باشگاه دانشگاهی خانه صنعت، معدن و تجارت در روز 5 شنبه 13 دی‌ماه 97 انجام شد.

841599

841600

841601

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه