آیین ورود؛ گردهمایی ویژه دانشجویان نو ورود دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

گردهمایی ویژه دانشجویان ورودی 1397 دانشگاه فردوسی مشهد با حضور مسئولان دانشگاه در روزهای دوشنبه 2 الی چهارشنبه 4 مهرماه در دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

قابل توجه دانشجویان ورودی جدید ( مقطع کارشناسی) سال تحصیلی 98- دانشگاه فردوسی مشهد 1397

بدین وسیله ضمن عرض تبریک ورودتان به عرصه مقدس علم، ایمان و عمل در دانشگاه فردوسی مشهد، به اطلاع می رساند گردهمایی ویژه دانشجویان ورودی 1397 در مقطع کارشناسی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه ، روسا و معاونان دانشکده های دانشگاه فردوسی مشهد  در روزهای دوشنبه 2 الی چهارشنبه 4 مهرماه در تالار زنده یاد دکتر رحیمی زاده دانشکده علوم در پردیس دانشگاه برگزار می شود.

 به منظور آشنایی دانشجویان نوورود با فعالیت های علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه " نمایشگاه مهر" با حضور تشکل های اسلامی دانشجویان، انجمن های علمی دانشجویی ، کانون های فرهنگی هنری و اجتماعی و بخش های مختلف اداری دانشگاه در حوزه های آموزشی و رفاهی در بیش از 30 غرفه پذیرای دانشجویان گرامی خواهد بود.

از آنجا که این مراسم، بخشی از برنامه ورود به دانشگاه محسوب می شود، شرکت کلیه دانشجویان نوورود مقطع کارشناسی در این برنامه، الزامی می باشد . لذا از دانشجویان ارجمند دعوت می شود طبق برنامه زمانی زیر در این گردهمایی شرکت فرمایند.

برنامه شرکت در گردهمایی ویژه دانشجویان ورودی جدید در مقطع کارشناسی

دانشجویان دختر دانشکده های : کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست، مهندسی، معماری و شهرسازی، علوم ریاضی، علوم، دامپزشکی   دوشنبه 2 مهرماه

 دانشجویان دختر  دانشکده های: ادبیات و علوم انسانی، الهیات و معارف اسلامی، حقوق، علوم اداری و اقتصادی، علوم تربیتی  سه شنبه 3 مهرماه

 دانشجویان پسر  کلیه دانشکده ها  چهار شنبه 4 مهرماه

زمانبندی برنامه گردهمایی

پذیرش ساعت 7:30  دانشکده علوم؛ تالار دکتر رحیمی زاده

ساعت 8 الی 9:30  گردهمایی " آیین ورود"

 ساعت 9:45  بازدید از نمایشگاه مهر

محوطه بیرونی دانشکده علوم

ساعت 11:15  اذان و اقامه نماز  مسجد حضرت زهرا سلام الله علیها

 برای دریافت فایل pdfاین خبر روی فایل زیر کلیک کنید

hamayeshnew97

.

 ستاد پذیرش دانشجویان نو ورود دانشگاه فردوسی مشهد

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه