کسب عنوان دبیرخانه برتر مناطق ورزشی کشور در سال ۱۴۰۱ توسط مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط‌عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه و به نقل از مدیریت تربیت‌بدنی، بر اساس ارزیابی‌های بعمل آمده توسط اداره کل تربیت‌بدنی سازمان امور دانشجویان، عملکرد مطلوب و شایسته مدیریت تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دبیرخانه منطقه ۹ در حوزه ورزش، مورد تقدیر قرار گرفت و حائز رتبه برتر در بین مناطق دهگانه ورزش دانشگاه‌های کشور شد.

بنا بر این گزارش، در پنجاه و سومین نشست مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، از دکتر خادملو مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی مشهد و دبیر منطقه ۹ ورزش کشور طی سپاسنامه‌ای تقدیر بعمل آمد.

متن سپاسنامه به شرح زیر است:

امروزه حرکت عظیم علمی در کشور عزیزمان به دست‌ دانشجویان و نخبگان فرهیخته و با حمایت همه جانبه مسئولان و مدیران علمی و فرهنگی آغاز شده است و بر همگان به ویژه جامعه علمی کشور است تا با هم‌فکری و همیاری گسترده در تقویت و اعتلای آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مواضع اصولی و انسانی بیش از پیش کوشا باشند. هدف از ورزش در محیط‌های دانشگاهی، تربیت افراد فعال و سالم و گسترش روحیه جوانمردی و پهلوانی است و به اعتقاد بسیاری از علمای تربیت، تنها با تکیه بر چنین کارکردی می‌توان در مسیر دانایی و توانایی گام برداشت.

جناب آقای دکتر علیرضا خادملو

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه فردوسی مشهد

فرصت را مغتنم شمرده و کسب عنوان دبیرخانه برتر مناطق ورزشی در سال ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. با امید به اینکه با بهره‌مندی از ارزش‌های بومی، ملی و دینی شاهد رشد و شکوفایی آن دانشگاه جهت نیل به توسعه پایدار فعالیت‌های ورزشی در حوزه‌های مختلف ورزش دانشگاهی باشیم.

دکتر هاشم دادش پور

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان

p1

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه