حضور دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی

ارسال شده در تاریخ :

آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی روز سه‌شنبه پنجم شهریورماه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره 13 تن از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در جمع کاندیدای نشریات برتر دانشگاه‌های کشور قرارگرفته‌اند که در آیین اختتامیه جشنواره حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این خصوص اظهار نمود: داوری جشنواره در سه مرحله و توسط کارشناسان، صاحب‌نظران مطبوعات و استادان روزنامه‌نگاری انجام شد. از مجموع کل آثار ارسالی در هر رسته، ۱۰ درصد آثاری که بیشترین امتیاز را در مرحله اول کسب کردند به مرحله دوم داوری راه‌یافته و از بین آثار و نشریات راه‌یافته به مرحله دوم، تعداد ۱۰ اثر در هر رسته برای انتخاب آثار و نشریات برگزیده به مرحله نهایی داوری راه پیداکرده است.

گفتنی است این جشنواره سراسری با شرکت بیش از ۲۸ هزار نشریه و اثر در پنج بخش نشریات برتر، آثار برتر، بخش ویژه، نویسندگان برتر و فضای مجازی شهریورماه امسال با معرفی برگزیدگان هر بخش به کار خود پایان خواهد داد و 13 تن از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد نیز در جمع کاندیداهای نشریات برتر دانشگاه‌های کشور قراردارند.

.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه