بازدید سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه از سرا های دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، دکتر محمد علی وطن دوست سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی، دکتر ساداتی مدیر رفاه و سلامت دانشجویان و محمدخانی رئیس اداره سراهای دانشگاه از دو سرای دانشجویی دخترانه پردیس یک و چهار دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کرده و با دانشجویان ساکن در این سراها به گفت‌وگو نشستند.

در این بازدیدها که شامگاه دوشنبه 23 بهمن ماه 1402 صورت گرفت، مسئولان دانشگاه از برخی اتاق‌های دو سرای دانشجویی بازدید کرده و از نزدیک در جریان دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات دانشجویان قرار گرفتند.

دانشجویان در گفتگو با معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی و مدیران این حوزه، مشکلات و مسائل خود در زمینه‌های مختلف از جمله تغذیه و امکانات رفاهی و آموزشی را مطرح کردند و مسئولان دانشگاه نیز با شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان، قول بررسی و پیگیری دادند.

دکتر وطن دوست ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین دانشجویان دغدغه مند در این دیدار، اظهار داشت: تمام توان و همت دانشگاه ارائه تسهیلات لازم و ضروری به دانشجویان بوده تا بدون هیچ گونه نگرانی به تحصیل بپردازند. 

لازم به ذکر است مدیریت رفاه و سلامت حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد جهت رفاه حال دانشجویان اقداماتی از جمله تعویض موکت های فرسوده، خرید 87 دستگاه یخچال 11 فوت، تعویض گاز آشپزخانه های سرا و نصب پرده های نو در تعدادی از اتاق ها انجام داده است. همچنین نصب و راه اندازی آسانسور در سرای پردیس 6 در چند روز آینده، از جمله اقدامات مدیریت رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه می باشد.

خبرنگار و عکاس: نداف

news402175

news402176

news402177

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه