انتصاب دکتر حسین انصاری به سمت معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

دکتر محمد کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد در حکمی دکتر حسین انصاری استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه را به مدت دو سال به سمت معاون اداری و مالی دانشگاه فردوسی مشهدمنصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با عنایت به تخصص، تعهد، دلسوزی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی و پژوهشی به مدت دو سال به سمت معاون اداری و مالی دانشگاه منصوب می شوید. تلاش در جهت تحقق ماموریت های سند راهبردی دانشگاه، توسعه و تکمیل سامانه های الکترونیکی، اهتمام در جهت کرامت دانشگاهیان و ارباب رجوع، توجه به امور رفاهی اعضای هیات علمی و کارکنان، بهره وری منابع و رعایت صرفه و صلاح دانشگاه و نظارت بر قراردادهای مالی و پیمانکاران و قانون مداری از جمله مواردی است که انتظار می رود توسط جنابعالی مورد توجه خاص قرار گیرد. امیدوارم با اتکال به قدرت لایزال الهی، با بهره مندی از خرد جمعی و مشارکت تمامی ارکان دانشگاه در پیشبرد اهداف دانشگاه فردوسی مشهد، موفق باشید.

دکتر حسین انصاری استاد گروه آموزشی علوم مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد هست که تالیف چهار عنوان کتاب، ساخت سنسور و دستگاه اندازه گیری تبخیروتعرق، شوری و دمای آب ، طراحی و ساخت سنسور و دستگاه اندازه گیری همزمان پارامترهای رطوبت، شوری و دمای خاک ، سابقه حضور و ارائه بیش از چندین 45 عنوان مقاله در کنفرانس داخلی و خارجی، چاپ و انتشار بیش از 150 عنوان مقاله در مجلات فارسی و انگلیسی را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

لازم به ذکر است دکتر انصاری از سال 1393 تاکنون مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه فردوسی مشهد را عهده دار می باشد.

 

 

کانال اخبار دانشگاه فردوسی مشهد

https://telegram.me/ferdowsium

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه