کسب عنوان نایب قهرمانی کاروان ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فردوسی مشهد در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور

ارسال شده در تاریخ :

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، کاروان ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فردوسی مشهد متشکل از ۷۱ ورزشکار، مربی و سرپرست در ۸ رشته در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در دانشگاه تبریز برگزار گردید، شرکت نمود و پس از ۷ روز رقابت، با کسب  ۱۰ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور شد.

گفتنی است کاروان ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد در رشته دو و میدانی و کشتی فرنگی به مقام نخست دست یافت و در رشته تیراندازی مقام سوم را بدست آورد.

لازم به ذکر است پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از 30 تیرماه تا 5 مرداد ماه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به همین مناسبت دکتر ابوالفضل غفاری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد پیام تبریکی را ابراز نمود که در آن آمده است:

 فرزندان عزیزم، از اینکه با کوشش بسیار خود و با اقتدا به مولا علی(ع) و به یاری خداوند، موفق به کسب نایب قهرمانی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های کشور و موجبات سرور و شادی دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد شدید، به شما تبریک عرض می‌کنم و به وجود شما افتخار می‌کنم.

امید است که با تلاش بیشتر همه ورزشکاران این دانشگاه، و در سایه یک برنامه ریزی اصولی و علمی،  بتوانیم با درخشش بیشتر در تمامی رشته‌ها و رقابت های ورزشی بر افتخارات دانشگاه پرافتخار فردوسی مشهد بیفزاییم.

کسب عنوان نایب قهرمانی در بین تمامی دانشگاه‌های کشور، توسط دانشجویان پسر دانشگاه فردوسی مشهد، در پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور، کاری دشوار و حاصل ماه‌ها تلاش و تمرین ورزشکاران عزیز، اهتمام مربیان و کوشش بی‌وقفه مسئولان و همکاران حوزه تربیت بدنی بود که نتیجه آن خوشحالی، غرور و افتخار همه دانشگاهیان می‌باشد.

امید که، پشتیبانی قوی برای حق و حقیقت و کشورتان و الگویی اخلاقی همچون تختی و شهید ابراهیم هادی برای همه باشید.

یاعلی

دکتر ابوالفضل غفاری

معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه