کسب رتبه برتر دانشگاه فردوسی مشهد در حوزه تجربه ارزنده آموزش منابع انسانی هشتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

ارسال شده در تاریخ :

در بخش تقدیر از تجارب برتر دانشگاه‏ها در حوزه توسعه سرمایه انسانی در هشتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با اعلام نظر داوران، تجربه "سنجش میزان یادگیری و اثربخشی دوره‏های آموزشی" به عنوان یکی از تجارب برتر دانشگاه‏ها شناسایی و شایسته تقدیر گردید. این طرح توسط مدیریت منابع انسانی، تشکیلات و فرآیندهای معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه اجرا و در مرحله پیاده‌سازی در دانشگاه فردوسی مشهد می‏باشد. این انتخاب می‏تواند به عنوان الگویی برای سایر دانشگاه‌های کشور  قرار گیرد.

 

"هشتمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی" در روزهای 28، 29، 30 بهمن و 2 اسفند با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت در سالن شهدای جهاد علمی وزارت در حال برگزاری می‏باشد. در روز دوم این کنفرانس دکتر علیرضا پویا، مدیر منابع انسانی، تشکیلات و فرآیندها به نمایندگی رئیس دانشگاه مورد تقدیر دکتر نظر پور معاون اداری، مالی و مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت.

99112904

99112905

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه