پیام تبریک دکتر محمد کافی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

ارسال شده در تاریخ :

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی 1401-1400 را به کلیه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تبریک گفت. متن پیام دکتر کافی به شرح زیر می باشد:

با اهدای سلام

شروع سال‌ تحصیلی 1401-1400 را به کلیه همکاران عزیزم، اعضای محترم هیأت‌علمی، کارکنان دلسوز و کوشا و دانشجویان گرامی دانشگاه دیرینه سال فردوسی مشهد تبریک می‌گویم. همراه با خانواده بزرگ این دانشگاه بلندآوازه، سال تحصیلی پرتلاش و پرتلاطم گذشته را در حوزه های مختلف آموزش، تولید علم و فناوری‌ و زندگی در شرایط سخت کرونایی پشت سر گذاشتیم و اکنون در آغاز سال تحصیلی جدید برآنیم تا دست در دست و با اراده ای راسخ تر از پیش برای حفظ و ارتقای جایگاه ملی، منطقه ای و جهانی دانشگاه فردوسی مشهد، توسعه ارتباط دانشگاه و جامعه و مشارکت جدی دانشگاه در فرایند توسعه و حل چالش‌های مختلف کشور و گسترش همکاری‌های علمی‌ بین‌المللی با دانشگاه‌های معتبر جهانی، گام‌های جدی و محکم تری برداریم.

همچون گذشته مدیریت دانشگاه تمام توان خود را در جهت ایجاد فضایی دلنشین و صمیمی برای ایفای نقش دانشگاهیان اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان به کار بسته است. این نشاط، پویایی، همراهی و همدلی ایجاد شده بین دانشگاهیان را ارج می نهیم و تمام همت خویش را به کار خواهیم بست تا در سال تحصیلی جدید نسبت به سال گذشته، پیشرفت و تعالی دانشگاه فردوسی مشهد در همه ابعاد پر شتاب تر شود.

اگرچه امسال نیز پردیس زیبا و سبز دانشگاه از حضور و دیدار دانشجویان عزیز به خاطر تداوم همه گیری بیماری ویروسی محروم است، ولی تمام امیدمان این است که در اسرع وقت با تکمیل واکسیناسیون دانشجویان و مجوز ستاد ملی کرونا پذیرای دانشجویان عزیز و آموزش حضوری باشیم. هم­چنین امسال نیز دانشجویان نوورود کارشناسی و کارشناسی ارشد با تاخیر به جمع خانواده دانشگاه خواهند پیوست، ولی تمام مقدمات لازم جهت پذیرش و استقبال از ایشان فراهم شده است و در مراسمی ویژه خوش آمد گوی آنها خواهیم بود.

دانشجویان عزیز، هر چند بحران کرونا و سایر مشکلات گوناگون امروز کشور موجب آسیب به بخش های مختلف جامعه شده است، اما حل همه این چالش ها در گرو همت، کوشش و انگیزه شما آینده سازان میهن است. نیک بدانید پیشرفت و آرامش آینده این کهن بوم با همت، امید و اندیشه امروز شما جوانان تلاشگر و افتخارآفرین دانشگاه فردوسی مشهد، به عنوان یکی از بزرگ ترین و بهترین قطب های علمی کشور رقم خواهد خورد.

در پایان، ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی اعضای خانواده بزرگ این دانشگاه دیرینه سال، مجددا آغاز سال تحصیلی جدید را به کلیه همکاران عزیز دانشگاهی و دانشجویان گرامی تبریک گفته و توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

دکتر محمد کافی

27 شهریور 1400

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه