نشست هیئت رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد با رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی

ارسال شده در تاریخ :

روز سه‌شنبه 22 اسفندماه 1402، حجت الاسلام خلیلی، رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی و هیئت همراه با حضور در دانشگاه فردوسی مشهد با دکتر مسعود میرزائی شهرابی، رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست دکتر میرزائی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با تأکید بر نقش‌آفرینی اجتماعی دانشگاه در جامعه گفت: دانشگاه نسل چهارم، به دنبال بهبود اقتصاد دانش‌بنیان و در طی آن اشتغال جوانان است. ما به دنبال تربیت دانشجویان دارای مهارت و ایجاد زیست‌بوم نوآوری در شرق کشور هستیم.

رئیس دانشگاه افزود: دانشگاه فردوسی مشهد در جهتی حرکت می‌کند که بتواند، نیازهای استانی و فرااستانی را در جامعه، برطرف کند.

حجت الاسلام خلیلی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، انتصاب دکتر مسعود میرزائی شهرابی به عنوان رئیس دانشگاه را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی ضمن تأکید بر اسلامی شدن دانشگاه‌ها گفت: باید با شیوه‌های درست و مناسب به سمت اسلامی شدن دانشگاه‌ها پیش برویم.

حجت الاسلام خلیلی اعلام کرد دستگاه قضا برای مشارکت دانشگاهیان در جهت بهبود عملکرد دادگستری استان خراسان رضوی آمادگی لازم را دارد.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: آرزو دارم دوران ریاست دکتر میرزائی، دوران طلایی دانشگاه فردوسی مشهد باشد.

در ادامه دیگر اعضای حاضر در جلسه نیز به بیان نقطه نظرات خود جهت هم‌افزایی دانشگاه فردوسی مشهد و دادگستری استان خراسان رضوی، پرداختند.

p1

p2

p3

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه