نشست هیأت رئیسه دانشکده علوم ریاضی با معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد

ارسال شده در تاریخ :

نشست هیأت رئیسه دانشکده علوم ریاضی با دکتر آیدا مهربان معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد و اعضای این معاونت روز شنبه 29 آذرماه 1399 برگزار شد.

ابتدای دکتر سهیلی رئیس دانشکده علوم ریاضی ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان، مروری بر تاریخچه تفاهم نامه بین این دانشکده و شهرداری مشهد و هم چنین فعالیت‌های مشترک انجام گرفته در طی سه سال اخیر داشت. وی هدف از پروژه‌های انجام شده را توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجویان بیان کرد و با توجه به شناخت توانمندی ها و نیازمندی های متقابل دانشکده و شهرداری بر لزوم ارتقاء و تدوین تفاهم‌نامه تخصصی در این زمینه تاکید نمود.

سپس دکتر سلیمانی فرد، مدیر دفتر ارتباط با جامعه دانشکده علوم ریاضی گزارشی از فعالیت‌ها، پروژه ها و رویدادهای برگزار شده توسط این دفتر با همراهی و همکاری مرکز نوآوری شهری و دفتر آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد را ارائه داد و یادآور شد که اجرای چنین فعالیت‌های مشترکی، فرصتی مغتنم برای کسب تجربه، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب و آشنایی دانشجویان با مسائل و دغدغه‌های شهری فراهم کرده است. هم چنین این مشارکت باعث شناسایی و آموزش نیروهای نخبه و مسئولیت پذیر بوده و با ادامه هدفمند این اقدامات ثمرات بهتری را نیز می‌توان انتظار داشت.

در ادامه دکتر آیدا مهربان، ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از ارتباط موثر دانشکده علوم ریاضی و این معاونت، توضیحاتی در خصوص افتتاح رصدخانه شهری ارائه داد و بر تداوم فعالیت های مشترک دانشکده علوم ریاضی و شهرداری تاکید کرد.

سپس دکتر عباس زاده مدیر مرکز نوآوری شهری ظرفیت های دانشکده علوم ریاضی و اهمیت رشته‌های این دانشکده در خصوص حل مسائل شهری را یادآور شدند.

در انتهای این نشست مهندس جوادی رئیس گروه رصدهای آماری ضمن ابراز خرسندی از پروژه‌های انجام شده همچون آمارنامه شهری، به نقش موثر همکاری این دانشکده در بهبود مشارکت دستگاه ها و ادارات در پیشبرد طرح های پژوهشی مشترک اشاره کرد.

99100302

99100303

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه