نشست نماینده مجلس شورای اسلامی با فعالان فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

نشست صمیمانه حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با دبیران نشریات و تشکل‌‌های دانشجویی و فعالان فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه 1402 در تالار گفت‌وگوی معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین پژمان‌فر گفت: دانشگاهیان باید مسائل و مشکلات حوزه تخصصی خود را در جامعه بیابند، حل کنند و در نهایت جریان‌ساز باشند. وی همچنین خطاب به دانشجویان اظهار داشت: دانشگاه فضای تجربه است و باید مسائل دانشگاه را به حریم فضای اجتماعی کشید.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در دانشگاه باید سختگیری باشد اما صرفا برای آن‌هایی که انضباط اجتماعی را به هم می‌ریزند، ما با گفت‌و‌گو مخالف نیستیم اما با کسانی که با گفت‌وگو مخالفند مخالفیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح جوانی جمعیت گفت: سعی کردیم بهانه‌هایی که موجب تأخیر در ازدواج است را برطرف کنیم و تسهیلات و خدماتی در این زمینه انجام شده است.

وی در خصوص اعتبارات فرهنگی به دانشگاه‌ها بیان کرد:‌ نیاز داریم از فرهنگ حمایت شود و این موضوع را در نشست با معاون علمی رئیس‌جمهور پیگیری می‌کنیم.

گفتنی است در این جلسه، دکتر غفاری معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجوعی، دکتر اصغری نکاح مدیر فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه و جمعی از کارکنان معاونت فرهنگی دانشگاه فردوسی مشهد نیز حضور داشتند.

p1

p2

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه