نشست مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد با اصحاب رسانه استان خراسان رضوی

ارسال شده در تاریخ :

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد عصر روز پنجشنبه 26 اردیبهشت ماه به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه استان خراسان رضوی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

دکتر عادل سپهر مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در این دیدار با تبیین رسالت و نقش رسانه در جامعه، حضور فعال رسانه ها در کنار مردم را امری لازم و ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: رسانه ها در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی خود می بایست دوشا دوش مردم در جامعه حضور داشته باشند و در عرصه های مختلف در جامعه به بیان صریح و روشن موضوعات بپردازند و جامعه را به سمت تعالی سوق دهند.

دکتر عادل سپهر از جمله وظایف و مسئولیت های روابط عمومی و رسانه های اجتماعی را شفاف سازی در راستای پیشرفت جامعه دانست و اذعان کرد: در روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد سعی شده است تا در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی و نقش محوری دانشگاه در تصمیم گیری ها، فعالیت ها به سمتی برود تا مردم و جامعه دانشگاهی بتوانند در عرصه های مختلف علمی و اجتماعی در کنار یکدیگر موجب رشد و شکوفایی جامعه مدنی گردند. وی با اشاره به برنامه های انجام شده در روابط عمومی دانشگاه از جمله پادکست صوتی (صدف)، تلویزیون اینترنتی (تاد)و ... به این نکته اشاره کرد که دانشگاه باید در متن جامعه و مسائل مربوط به آن قرار گیرد و دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی شرق کشور و به عنوان دومین دانشگاه جامع کشور باید در تصمیم گیری های مسئولین و جامعه نقش داشته باشد و با شفاف سازی مسائل بتواند نقش و رسالت علمی خود را در این راستا به سرانجام رساند.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد از رسانه های استان خراسان رضوی خواست تا در حوزه های مختلف علمی و اجتماعی با دانشگاه فردوسی مشهد همکاری نمایند و از اساتید و صاحب نظران دانشگاهی در حوزه های مختلف مطالبه گری انجام دهند و در کنار دانشگاه نقش اصلی خود را در جامعه ایفا نمایند و موجب رشد و توسعه کشور گردند.

در این مراسم همچنین برخی از اصحاب رسانه های استان خراسان رضوی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد خواستند تا در زمینه معرفی اساتید و چهره های ماندگار و افتخار آفرین دانشگاه به جامعه و کمک به تولید برنامه های مشترک و فاخر در حوزه های مختلف با اصحاب رسانه همکاری نمایند.

ارسال کننده خبر: الهی نژاد

resaneh9825

resaneh9822

resaneh9823

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه