مقام آوری دانشجویان دختر و پسر دانشگاه فردوسی مشهد در مسابقات دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور

ارسال شده در تاریخ :

مسابقات فوتبال دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور با حضور 4 تیم از استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و استان سمنان به صورت دوره ای برگزار شد، که در پایان و پس از برگزاری 6 مسابقه و گذشتن 21 توپ از خط دروازه‌ها و خارج شدن 27 کارت زرد و 2 کارت قرمز از جیب داوران، تیم‌های برتر این دوره از مسابقات به این شرح معرفی شدند. دانشگاه فردوسی مشهد با کسب 9 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، دانشگاه بیرجند با 6 امتیاز دوم و دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان سمنان با 3 امتیاز به مقام سوم نائل شد.

newskhabar98101001

در مسابقات تیراندازی و در قسمت پسران نیز که با حضور 5 تیم از دانشگاه‌های فردوسی مشهد، صنعتی شاهرود، حکیم سبزواری، سمنان و بجنورد از روز سه‌شنبه 3 دی لغایت روز جمعه 6 دی‌ماه 1398 در دانشگاه برگزار گردید تیم دانشگاه فردوسی مشهد در قسمت تیمی مسابقات تفنگ و تپانچه قهرمان این مسابقات شد و تیم‌های دانشگاه صنعتی شاهرود و سمنان به ترتیب دوم و سوم شدند.

newskhabar101002

مسابقات تکواندو دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور که از تاریخ 27 لغایت 29 آذر ماه 1398 به میزبانی دانشگاه دامغان برگزار گردید با نایب قهرمانی تیم دانشگاه فردوسی مشهد به کار خود پایان داد.

این مسابقات در دو دسته پومسه و کیوریگی برگزار شد که مقام دومی در هر دو دسته به دانشگاه فردوسی مشهد رسید. یک طلا و چهار برنز در دسته کیوریگی و مقام دوم تیمی و یک برنز پومسه حاصل کار تکواندو کاران دانشگاه بود.

98100702

دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد نیز موفق شدند در مسابقات بدمینتون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور که از تاریخ 1 لغایت 4 دی ماه 98 به میزبانی دانشگاه کوثر بجنورد برگزار گردید با کسب مقام سوم تیمی و مقام دوم دوبل آزاد به کار خود پایان دهند.

 نتایج بازی های دوبل مسابقات بدمینتون دختران منطقه ۹

  • مقام اول: ملیکا محمدی و یاسمین شبیهی (دانشگاه صنعتی شاهرود)
  • مقام دوم: مینا بوجاری و الهام ابراهیم پور (دانشگاه فردوسی مشهد)
  • مقام سوم: مینا کرمی و نوشین احمدزاده (دانشگاه بجنورد)

98100703

98100704

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه