مراسم تکریم و معارفه روسای دانشکده الهیات و معارف اسلامی

ارسال شده در تاریخ :

در روز یکشنبه مورخ 8اسفند1400مراسم تکریم و معارفه روسای دانشکده الهیات ومعارفه اسلامی در سالن اجلاس این دانشکده برگزارشد.

در این مراسم که  با حضور دکتر احد ضابط سرپرست، دکتر سیدحسین سیدموسوی مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی و دکتر بختیار شعبانی ورکی معاون آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، ابتدا دکتر غلامرضا رئیسیان گزارشی از فعالیت های انجام شده در هشت سال ریاست خود در دانشکده الهیات و معارف اسلامی ارائه کرد.
سپس دکتر عباس جوارشکیان در سخنانی ضمن تشکر از حسن اعتماد رییس دانشگاه، به شرح مهمترین برنامه ها و اهداف خود پرداخت .

در ادامه دکتر احد ضابط رییس دانشگاه فردوسی مشهد، با تشکر از تلاش و خدمات ارزنده دکتر غلامرضا رئیسیان، ضمن اعطای حکم ریاست دانشکده الهیات و معارف اسلامی به دکتر عباس جوارشکیان، برای وی آرزوی موفقیت نمود.

در این مراسم دکتر ضابط سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت مدیریت مجموعه بزرگی مانند دانشگاه فردوسی مشهد با چندین هزار عضو هیات علمی، کارمند و دانشجو قطعا همدلی و همراهی همگانی را می طلبد. ایشان در این مراسم پاسخگویی به شبهات و سند اسلامی سازی دانشگاه و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین را از جمله نقش هایی دانست که از دانشکده الهیات انتظار می رود.

وی  نکاتی را در خصوص کیفیت بیان داشته و گفت دین اسلام دین کیفیت است و باید بر کیفیت آموزش و تربیت دانشجو برای خدمت به جامعه تلاش شود.
درپایان مراسم طی اهدای لوحی از زحمات دکتر رئیسیان رئیس اسبق دانشکده تقدیر به عمل آمد.

 

 

11

10

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه