شرکت دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد در بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری

ارسال شده در تاریخ :

دومین قطار گردشگری دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد با بدرقه مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی برای شرکت دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد در بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری عازم نیشابور شد.

مدیریت روابط عمومی دانشگاه بزرگ فردوسی مشهد با همکاری سازمان میراث فرهنگی استان خراسان رضوی در بهار سال 1397 مبادرت به برگزاری تورهای گردشگری تاریخی فرهنگی به مناسبت پاسداشت مشاهیر ادبی ایران زمین و بویژه خراسان نموده است که اولین قطار گردشگری در 25 فروردین به مناسبت بزرگداشت شاعر بزرگ شیخ فرید الدین عطار نیشابوری بود و دومین قطار گردشگری دانشگاهیان به مناسبت پاسداشت حکیم عمر خیام در 26 اردیبهشت ماه به مقصد نیشابور بود.

دانشگاهیان با ورود به ایستگاه راه آهن نیشابور با استقبال مسئولان و مقامات محلی روبرو شدند و سپس توسط 4 دستگاه اتوبوس شهرداری نیشابور به روستای معموری که زادگاه حکیم عمر خیام هم نقل شده عزیمت نمودند.

دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد پس از ادای احترام به حکیم عمر خیام به بازدید از کاروانسرای زیبای شاه عباسی نیشابور رفته و پس از ان با حضور در مجموعه ورزشی توانیر نیشابور در مراسم بزرگداشت حکیم عمر خیام شرکت نمودند.

ارسال کننده خبر: نوعی

840105840107

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه