سخنرانی حجت الاسلام حسینی مطلق رئیس نهاد رهبری دانشگاه فردوسی مشهد در حرم مطهر رضوی

ارسال شده در تاریخ :

حجت الاسلام حسینی مطلق روز سه شنبه ۲۴ تیرماه 1399 در حرم مطهر رضوی همزمان با پوشش خبری از شبکه قران به سخنرانی پرداخت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از سوالاتی که شاید در ذهن هر زائری مطرح شود این است که چرا امام رضا علیه السلام را رضا نامیده اند. یکی از وجوهی که مطرح شده و امام جواد (ع) هم به آن پاسخ داده اند این است که هر کسی با هر عقیده ای به این حرم بیاید راضی می شود و راضی برمی گردد. و در زمان حضور خود حضرت هم اینطور بوده که دوست و دشمن از حضرت رضا علیه السلام راضی بودند.

ما باید خداوند را شکر کنیم که پاره تن پیامبر اکرم (ص) در ایران و مشهد قرار دارند و چه برکتی برای کشور ما دارد.

ما امشب به برکت امام رضا علیه السلام و به برکت امشب دعا میکنیم تا شر این ویروس منحوس  نه تنها از ایران و بلکه از کل کره زمین محو شود.

ما ایرانی ها مفتخریم که می توانیم در این حرم حاضر شویم. از هر جای ایران که هستید خدمت امام رضا سلام عرض کنید و خواسته خودتان را بیان کنید. ما در روایت داریم که "لا یقاس بهم أحد" هیچ چیزی در دنیا با این بزرگواران قیاس نمی شود.

 خود حضرت بیان کردند که هر حاجت و مشکلی که دارید به ما بگویید.  در سلامی که در بدو ورود به حرم می گوییم ما شهادت می دهیم که ای امام تو مرا میبینی و صدای مرا می شنوی جواب سلام من را می دهید

در حاجت هایمان امشب فرج آقا امام زمان(عج) باشد. برای رهبر عزیزمان که دلشان برای آمدن به حرم تنگ شده است دعا کنیم. و دعا کنیم که مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

خداوند در بین فرشتگان به کسانی که دعا میکنند مباحات می کند.

بهترین مقدمات برای دعا خدمت به خلق خداست. همینطور که درزمان شیوع این ویروس منحوس دیدیم چقدر مردم به هم کمک کردند.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه