دانشگاه فردوسی مشهد، قهرمان تنیس روی میز دانشجویان منطقه 9 کشور

ارسال شده در تاریخ :

مسابقات تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور، روز شنبه گذشته با قهرمانی تیم دانشگاه فردوسی مشهد در کاشمر پایان یافت.

در این مسابقات که از پنجم بهمن با شرکت 11 تیم از دانشگاه‌های این منطقه به میزبانی دانشگاه کاشمر آغاز شده بود، تیم دانشگاه اسفراین دوم شد و تیم‌های دانشگاه بیرجند و دامغان به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

این مسابقات با حضور 60 ورزشکار و مربی از دانشگاه‌های فردوسی، حکیم سبزواری، سمنان، شاهرود، دامغان، اسفراین، نیشابور، بزرگ مهر قائنات، بیرجند و دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی و کاشمر به صورت تیمی، انفرادی و دوبل برگزار شد. این مسابقات، انتخابی المپیاد دانشجویان است و نفرات برتر مجوز حضور در المپیاد سراسری دانشجویان کشور را که سال آینده در شیراز برگزار می شود، به دست آوردند.

سایر نتایج تیم های ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد به شرح زیر می باشد:

کسب مقام اول تیمی توسط تیم تنیس روی میز دانشجویان دختر دانشگاه فردوسی مشهد در مسابقات منطقه 9 ورزش دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور به میزبانی دانشگاه بیرجند

تیم تنیس روی میز پسران دانشگاه فردوسی مشهد، با اقتدار قهرمان مسابقات منطقه ۹ ورزش دانشگاه های کشور شد.

کسب مقام اول توسط خانومها حمیده ایرانمنش و معصومه مدرسی و مقام سوم مشترک توسط خانومها سعیده مختاری و فرزانه طبسی در مسابقات دوبل تنیس روی میز دانشجویان دختر

مقام اول تیم تیر اندازی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد.

کسب مقام اول انفرادی تفنگ بادی در مسابقات منطقه ای کشور توسط دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد

کسب مقام سوم انفرادی در مسابقات منطقه ای تیراندازی توسط دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد

811258

811260

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه