جلسه هم اندیشی و بررسی پیش نویس آیین نامه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه های خراسان رضوی

ارسال شده در تاریخ :

 

جلسه هم اندیشی و بررسی پیش نویس آیین نامه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه های خراسان رضوی روز سه شنبه 4 مردادماه 1401  در سالن شورای سازمان مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی این نشست با حضور معاونین فرهنگی دانشجویی دانشگاه های استان، مسئولین نهاد معظم رهبری ،مسئولین کانون های بسیج اساتید، مسئولین بسیج دانشجویی و با میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد و با حضور دکتر احد ضابط سرپرست این دانشگاه برگزار گردید.

ابتدا  دکتر بذرافشان مقدم  مسوول سازمان بسیج اساتید استان ، ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه در باره تاریخچه تشکیل این جلسات و چگونگی اولویت بندی موضوعات جلسه و موضوع امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها توضیحاتی بیان نمود.

سپس حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نسب مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسات در سطح استان در  باره هم افزایی و اقدام هماهنگ موضوعات فرهنگی اجتماعی در دانشگاه ها تاکید نموده و در ادامه دکتر عابدی سرآسیا  معاون فرهنگی بسیج اساتید استان  و دکتر فرهادیان مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی استان نیز به ارائه پیش نویس آیین نامه یادشده پرداختند .

سپس معاونین فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه های مشهد حاضر در جلسه،  ودیگر اساتید نیز به بیان نظرات و اقدامات اصلاحی پیرامون موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج خراسان رضوی جلسه هم اندیشی و بررسی پیش‌نویس آیین‌نامه اجرایی امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه های خراسان رضوی برگزار گردید.

 

nahados2

 

nahados3

 

nahados4

 

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه