ثبت نام دوره ویرایش و یکدست سازی پروفایل‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی علمی ویژه اعضای هیأت علمی

ارسال شده در تاریخ :

براساس اعلام معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع دانشگاه، دوره آموزشی "ویرایش و یکدست سازی پروفایل‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی علمی در سال جاری، وی‍ژه اعضای هیأت علمی دانشگاه به مدت 4 ساعت به صورت مجازی برگزار می‌گردد. اعضای هیأت علمی دانشگاه جهت ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به پورتال کارمندی- لبه برنامه ریزی و توسعه منابع- منوی تشکیلات و منابع انسانی- زیر منوی ثبت‌نام در دوره‌ها و آزمون‌ها از تاریخ 30 تیر لغایت 3 مرداد 1399   برای شرکت در دوره مذکور اقدام نمایند.

* لینک برگزاری دوره متعاقبا اعلام خواهد شد.

99043002

یادآوری:

1) تاخیر در ورود و تعجیل در خروج از سامانه، بیش از 15 دقیقه به منزله غیبت می‌باشد. بدیهی است گواهینامه آموزشی برای غایبین صادر نمی‌گردد.

2) چنانچه همکارانی پس از ثبت‌نام از حضور در دوره خودداری نمایند، در انتخاب دوره‌های بعدی با محدودیت مواجه خواهند شد.

3) در راستای افزایش کیفیت و بهبود نقایص احتمالی موجود در برگزاری دوره‌های آموزشی، از اعضای محترم هیات علمی تقاضا می‌گردد، با مراجعه به پورتال کارمندی، لبه برنامه‌ریزی و توسعه منابع، منوی تشکیلات و منابع انسانی، زیرمنوی ثبت‌نام در دوره‌ها و آزمون‌ها، لینک نظرسنجی، فرم نظرسنجی دوره آموزشی را از تاریخ 9 لغایت 16 مرداد 1399 تکمیل نمایند (صدور گواهینامه آموزشی منوط به تکمیل فرم مذکور در پورتال کارمندی می‌باشد).

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه