تقدیر رئیس دانشگاه فردوسی مشهد بابت انتشار سومین شماره از نشریه ایده دانشگاه

ارسال شده در تاریخ :

دکتر محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد با ارسال نامه ای از رئیس گروه مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بابت انتشار سومین شماره نشریه ایده دانشگاه به صاحب امتیازی گروه مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فاد، در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر روح اله اسلامی

رئیس محترم گروه مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی

با اهدای سلام،

ضمن سپاسگزاری از ارسال شماره سوم نشریه ایده به صاحب امتیازی گروه مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، بدین وسیله مراتب قدردانی خود و همکاران را از جناب عالی به عنوان مدیرمسئول و سردبیر نشریه مذکور اعلام می دارم شما و همکارانتان به خوبی با انتشار مطالب وزین و ارزنده، فرصت اشتراک آرا و هم اندیشی را در خانواده دانشگاه فردوسی مشهد رقم زده اید. از پروردگار بزرگ سلامتی و موفقیت روزافزون جناب عالی را خواستارم.

دکتر محمد کافی

رئیس دانشگاه

 لازم به ذکر است نشریه ایده به صاحب امتیازی گروه مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، نخستین بار در بهار و تابستان ۱۳۹۸ با هدف واکاوی و بررسی مسائل «دانشگاه» منتشر شد که تاکنون سه شماره از این نشریه به چاپ رسیده است و درحال‌حاضر چهارمین شماره نشریه درحال آماده‌سازی است.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه