تقدیر از رئیس دانشگاه فردوسی مشهد برای برگزاری شایسته سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

ارسال شده در تاریخ :

دکتر غفاری معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه ای  از دکتر محمد کافی، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد برای برگزاری شایسته سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان  در دانشگاه فردوسی مشهد تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد متن نامه به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد کافی

رئیس محترم دانشگاه فردوسی مشهد

 با سلام و احترام،

نظر به برگزاری شایسته سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور در تاریخ 25 لغایت 27 آبان ماه 1397 در دانشگاه متبوع، بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از عنایات و حمایت‌های جنابعالی و اهتمام و مساعی،  جناب آقای دکتر طاهری، معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی، جناب آقای دکتر معتمدی، مدیر محترم فرهنگی و فعالیت‌های داوطلبانه و همکاران محترم حوزه معاونت فرهنگی  اجتماعی و دانشجویی آن دانشگاه در برگزاری شایسته و موفق این جشنواره اعلام می‌دارم.

امید است باتدبیر و اهتمام جناب‌عالی و با توجه به سرمایه‌های ارزشمند انسانی و فضای کالبدی موجود در آن دانشگاه، شاهد افزایش تعاملات بین دانشگاه و ستاد فرهنگی وزارت متبوع باشیم.

توفیق جنابعالی و خانواده بزرگ دانشگاه فردوسی مشهد را از خداوند متعال خواستارم.

با آرزوی توفیق الهی

غلامرضا غفاری

معاون فرهنگی و اجتماعی ​

لازم به ذکر است سی‌وسومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور تاریخ 25 لغایت 27 آبان ماه 1397 در تالار اجتماعات دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد در ۶ بخش پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، آوایی و معارفی برگزار شد که درنهایت ۱۱۴ نفر به‌عنوان برگزیده نهایی معرفی شدند.

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه