تقدیر از بازنشستگان اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه فردوسی مشهد

ارسال شده در تاریخ :

به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر و تجلیل از بازنشستگان سال 1396 مراسمی با حضور مسئولان اداره حراست،معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، فرمانده بسیج کارکنان و تعدادی از نیروهای شاغل در اداره اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه برگزار گردید.

نداف رئیس اداره حفاظت فیزیکی و انتظامات دانشگاه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و خیر مقدم به حاضرین به اهمیت کار انتظامات در دانشگاه پرداخته و بر آمادگی جسمانی نیروها تأکید نمود همچنین از 30 سال خدمت خالصانه نیروهای بازنشسته که مسئول برقراری نظم و امنیت محیطهای دانشجویی بودند تشکر نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین موسوی نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد ، دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران از ظلم و ستیز استکبار جهانی و آن را بخشی از تاریخ مهم ایران اسلامی دانست و از نقش کلیدی مردم و رشادتهای آنها در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) یاد نمودند.

قانع فرمانده پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این مراسم ، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر به بازگویی خاطراتی از دوران اسارت در جنگ تحمیلی پرداخت.

در ادامه به سه نفر از برندگان مسابقه پیامکی فرهنگی با عنوان آینده انقلاب که با همکاری واحد فرهنگی اداره ویژه کارکنان انتظامات برگزار شده بود به رسم یادبود هدایایی از طرف رئیس اداره تقدیم گردیدو اهداء کارت هدیه به 5 نفر از برندگان مسابقه کتابخوانی طرح پویش کتاب از طرف صندوق تسهیلات مالی کارکنان انتظامات از دیگر برنامه های این مراسم بود

پایان بخش مراسم از خدمات 30 ساله نیروهای ذیل با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

محمدرضا سعادتمند نیا

محمدرضا حسین پور

غلام نبی صابری کال چاقوکی

محمد نامدار احمد آباد

محمد توکلی نیک

 811312

 

 

کانال اخبار دانشگاه فردوسی مشهد

https://telegram.me/ferdowsium

آخرین اخبار

بازتاب اخبار دانشگاه